Om att göra hemma-spa

Igår var jag på vattensjukgymnastik på sjukhuset, som alltid på onsdagar.
Det är helt underbart!
Jag gillar vattengymnastik över lag, det är en bra träningsform
som inte sliter på lederna.
Dessutom är det en varmvattenbassäng, härligare saker än så får man väl leta efter?
På eftermiddagen åkte jag till Lollo, Marcus och Vilmer.
Lotta kom också.
Vi åt räkor och kräftor (och diverse andra saker) som Lollo fixat,
västerbottenostpaj som Lotta gjort,
och jag hade med mej sallad till maten och jordgubbs-rabarberpaj till efterrätt.
Jättemysig middag blev det!
Och jag har ju inte ätit räkor och kräftor i år, så det var på tiden.
Efter maten bastade Lollo, Lotta och jag.
Med tända ljus, lite vin, lavendeldoft och frukt.
Sedan lade vi ansiktsmask på oss,
och använde de verse andra ta-hand-om-sig-själv-och-huden-produkter.
Fantastiskt mysig spa-tjej-kväll!
Jag kände mig som en helt ny människa efteråt.
Man borde lägga mycket mer tid på att bara ta hand om sig själv egentligen,
och se till att stressa av i det.
Nu väntar sängen!
Go´natt så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0