Nånting har hänt...

Oj...
...det är fan tre veckor sedan jag skrev sist!
Som tiden går som tiden går.
Sedan sist har jag mest tagit det jävligt lugnt.
När jag inte har gjort det har jag varit på en sjukt bra konsert med världens bästa Volbeat.
De ska få ett eget inlägg.
En helg skulle en man från Göteborg kommit och hälsat på.
Men han blev sjuk, så han fick stanna hemma.
Istället gick jag och Johanna ut på Kristianstads rockklubb Black Tooth Grin.
Och det blev bra det också.
Vi bestämde oss för att avsluta kvällen på Harry´s.
Där kommer en man fram och börjar prata med mej.
Han var väldigt rolig och sånt så vi står och snackar ett tag.
Innan han kom fram hade Johanna sagt att han var en känd skådespelare,
men jag var väldigt tveksam.
Så när vi pratat en stund kan jag inte hålla mej längre,
utan frågar honom om det är sant att han är en känd skådis.
Han bekräftar detta påstående.
Jag är full och lite kaxig:
-Det är möjligt att jag får skämmas snart men vilka filmer har du varit med i då om du är så känd,
för jag känner inte igen dej.
Och han börjar räkna upp filmer. Efter film. Efter film.
Och jag tyckte att han flinade lite med ena mungipan samtidigt.
Jag har kollat upp honom efteråt och ja, han är väl rätt känd då.
När Harry´s stänger drar han med mej och Johanna på efterfest.
Det var en trevlig efterfest, fast vissa människor där var rätt märkliga.
Jag satt mest och pratade med skådespelaren.
Dagen innan hade jag och Johanna varit med i en liten, liten bilkrock som fick enorma proportioner
(måste skriva ett inlägg om det också)
och den händelsen upptog väldigt mycket tid av vårt samtal.
Detta för att skådespelaren blev helt fascinerad av vad som hänt och spelade upp väldigt roliga sketcher av det inträffade.
Sjukt roligt var det!
Det är fortfarande roligt.
Men det kommer i ett eget inlägg.
Jag passar Winnie, kusins hund, igen.
Fan, jag tror inte att de får tillbaka henne.
Hon är helt underbar!
Och det är så härligt att ha sällskap på promenaderna.
Jag lägger upp ett foto på henne sen. Imorrn eller så.
Visste ni att Drängarna fortfarande finns?
Jag trodde inte det, men de är på TV nu.
Fantastiskt.
Dessutom har jag fått reda på att reumatismen satt sej i ryggraden nu också.
Det verkar som om de enda leder som inte är inflammerade nu är armbågarna.
Fast jag har fått en väldigt kraftig behandling nu, så jag har inte lika ont längre.
Och det är ju bra!
Så kan det gå. Bajs, på nåt sätt.
Men jag är glad ändå. Vad annat kan man göra? :-)
Jag skriver imorrn igen, har en del att ta igen ju.
/LaCinna tycker att höstkvällarna är mysiga även om jag är bitter över att sommaren är över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0