Äntligen igen!!!

Nu ska jag göra ett inlägg om ett par saker som hänt.
I lördags var det stor fest i Åhus. Jag var där.
Några timmar försenad på grund av regnet, men bättre sent...
Det var en väldigt trevlig fest, jag hade väldigt roligt.
Glada, trevliga, avslappnade människor.
Värdens far sjöng en fantastiskt rolig låt, som han skrivit själv, om hur det är att bli gammal.
Visst är det härligt med människor som bjuder på sig själva?!
Mot natttimmarna till var jag ordentligt salongsberusad,
och hoppade i utomhus jacuzzin i bara underkläderna.
Hmm.
Sådana tveksamma beslut tar jag bara på fyllan.
Fast det var trevligt att bada!
Mina kläder låg på ett blött golv och blev blöta,
så en bit efter 3 på natten rantade jag hemåt
i blöta kläder
i regn och snålblåst.
En 40-minuterspromenad.
Det här var inte en skön sommarnatt, det var det ju inte.
Så här kunde det se ut:
Annika hämtade ett gäng peruker och hattar och satte på folk.
Jag fick en svart peruk, som synes.
Inte det bästa fotot men va fan.
Man kan inte vara snygg alltid...
I torsdags var jag, som jag redan skrivit, med Anna och hennes familj i Tivoliparken och njöt av irländsk folkmusik.
Det är de här sommarkvällarna man behöver hålla kvar i minnet när snön fryst marken stenhård.
Så här såg det ut då:
Bandet West of Eden långt bort i fjärran (men bakgrunden syns i alla fall)
Igår var jag och Anna i Tomelilla på Bo Ohlssons.
Det är inget jag kommer erkänna högt, så fråga inte.
Anna handlade mycket, det var Ullareds-handlande-varning på henne.
Men hon fick väldigt bra saker.
Jag handlade lite, plånboken satte stopp tidigt.
Men jag fick vad jag kom dit för.
Ikväll är det visfestival här i Åhus. Jippie!
Som jag har längtat!
En rapport om det kommer förhoppningsvis imorgon.
Tills dess:
Ha´re!!!
/LaCinna bara längtar och längtar och trängtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0