Nu har jag varit ute jääättemycket!

Hahaha!
Told ya!
För jag sa ju att jag skulle lyckas smita ut en dag.
För några dagar sen gjorde jag det.
Det enda man såg av mej var ett streck när jag sprang ut och ner för trappan.
Och jag ääälskade det!
Jag bara sprang runt och sprang runt och sprang runt lite till.
Columba höll sig i närheten hela tiden,
så fort hon tyckte att jag var för långt bort hämtade hon mej och grälade lite.
Matte stod på vägen och försökte fånga in mej,
och det kunde hon ju försöka göra.
Det kom en stro svart katt som ville slå mej.
Då blev jag faktiskt rädd.
Men Columba räddade mig.
Hon är världens bästa syrra!
Sen var jag dum.
Matte kom med mat, och jag gick på det!
Ah, pucko mej.
Jag morrade på matte när hon bar in mej,
men hon blev inte rädd så det hjälpte inte.
Men dagen efter släppte hon ut mej igen,
och sen dess har jag varit ute jättemycket varje dag.
Så roligt det är!
Det finns en massa att göra,
och jag kan springa och hoppa som jag vill på vad jag vill.
Den stora svarta katten vill slå mej hela tiden.
Då skriker jag.
Hans matte och husse skäller på honom då,
de är snälla.
De gillar mej som fan.
De säger att jag har tät och glansig päls.
Jag vet inte riktigt vad det betyder,
men de klappar mej hela tiden så det är nog snällt.
Och skäller på sin katt när han är dum.
Idag var jag ute,
då åkte matte iväg.
Sen började det regna.
Jag tycker inte om regn.
Jag blev alldeles blöt, och Columba också.
Jag stannar nog inne nu så länge det regnar.
Hoppas det slutar om en minut eller nåt!
Nu ska jag se vad Columba gör.
Kel och en tass på kinden
/Tim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0