Långväga besök

I torsdags hämtade jag och mamma Linda i Kivik. Linda var min bästa kompis på Irland, och är fortfarande en kär vän. Men vi har inte träffats på många år, hon bor i Uppsala. Nu när hon ändå befann sig i Kivik passade vi på i alla fall. Vi gick med hundarna på Stenshuvud, fikade på Café Annorlunda och såg Björn Ranelid kämpa med en bångstyrig hund.
På kvällen käkade jag och Linda världens godaste ribs i hamnen, sen satt vi på min balkong och snackade till en bra bit in på natten. Otroligt roligt att träffa henne igen!
Linda på Stenshuvud i Kivik

Jag vet inte hur jag ställer Linda upp bara, så tyvärr måste hon hålla sig liggande.

Miró och Dali betar gräs. Dali är nyklippt och väldigt stilig tycker jag.


Miró och Dali betar gräs, mmmm, gott!
Dali är som ni ser den nyklippta. Stilig, eller hur? Jag tycker han e skitsöt!

Igår jobbade jag, kommenterar inte det vidare.

En jävla fågel har lagt världens största jävla skit på mitt sovrumsfönster! Hur fan han burit sig åt vet bara han, det svinet, för fönstret sitter i en snevägg så taket går ut 1 meter ovanför fönstret. Och vem fan ska städa upp det här nu då?
En fågel har lagt världens största skit på mitt sovrumsfönster. Hur fan han betett sig vet bara det svinet, för taket går ut en meter över fönstret. Vem ska tvätta bort det?


Ikväll blir det tjejfest i min trädgård! Vi ska grilla och dricka drinkar och ha det jävligt trevligt. Sen ska vi på nån nattklubbspremiär. Jag ska försöka få tjejerna att sjunga karaoke också.

Nu ska jag plantera blommor!!!

Flyg högt o sikta framåt
kramar Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0