Examensarbete

Jag håller på att skriva mitt examensarbete, förr kallat C-uppsats.
Är inne på upploppet nu, om en vecka ska det vara praktiskt taget färdigt och om två veckor helt färdigt.
Det ska bli vannsinnigt skönt när det är färdigt och man får lite sommarlov!
Igår var jag hos världens bästa Annika och Daniel, det var trevligt som alltid.
Vi började titta på en tecknad film som var så jävla dålig att vi stängde av den efter en kvart eller nåt.
När jag cyklade hem fick jag plötsligt sjukt ont i halsen,
och i natt kunde jag inte sova för det blev bara värre och värre.
Idag åkte jag in till jourläkarcentralen,
jag har fått halsfluss igen.
Det gör ont som satan! Och jag kan knappt prata alls.
Jävla halsmögjävel.
Dessutom kommer det jävligt olägligt,
eftersom jag har mycket med uppsatsen.
Och uppsatsen väntar inte.
Det roliga är att när man berättar det för tjejer säger de:
"Åh, vad tråkigt, du får krya på dig".
Medans män blir mycket mer upprörda och undrar vad fan man gör uppe ur sängen.
Vad säger det om oss?
Kanske att män är säkra på att man är praktiskt taget död när man har halsfluss.
Och att kvinnor vet att det i och för sig gör ont i halsen,
men att det trots det finns saker som måste göras.
:o)
/LaCinna orkar inte skriva roligare än så här idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0