Kan det inte bara bli måndag...

...jag försöker att på telepatisk väg få folk att rösta rödgrönt.
Jag blir helt utmattad.
Dessutom tror jag inte ens att det funkar.
För mig är det här det viktigaste valet jag varit med om.
Och jag är inte den enda.
Vi är många i Sverige som riskerar att få livet raserat om alliansen vinner.
Därför tar det mycket energi,
och orsakar mycket spänning.
Jag vill bara veta:
kan den vars liv RASERAS om de rödgröna vinner räcka upp handen?
Imorrn ska jag åka in till stan och prova lite sängar.
Behöver en ny för min onda kropp.
Det händer något väldigt roligt på TV 4:s debatt nu.
Alla partiledarna ska säga positiva saker om en partiledare från "andra sidan".
Underbart!
Härlig avslutning på ett intensivt program,
och underbart att människorna bakom samtliga politiker titta fram, och värmen hos dem.
Tack, TV 4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0