Då var det väl färdigvalt...

Jag är inte säker men jag tror att vallokalerna stängt vid det här laget.
Framtiden är vald.
Och nu börjar valvakorna.
Jag kommer titta in på dem lite då och då, men jag orkar nog inte titta på dem hela tiden.
Det går ju som det går vare sig jag tittar eller ej ;-)
När jag var på macken för en stund sedan hörde jag en man säga:
"-Båda sidorna säger att de inte vill samarbeta med SD, ska bli spännande att se om folket väljer in dem.
Då måste de ju samarbeta med dem, annars kan vi ju lägga ner hela skiten."
Och ja, vi lever ju i en demokrati. Det är sant.
Samtidigt:
det måste väl finnas en gräns för dumhet och intolerans i den styrande politiken?
Vi ska inte glömma att Hitler vann makten i Tyskland. Gör det att han hade rätt?
Borde vi inte lära oss av historien?
Jag hoppas verkligen att svenska folket lärt av historien.
Intolerans och rasism har inget i en demokrati att göra!
Det ska bli väldigt intressant att se vilket block som vinner,
men också hur det går för SD.
Jag håller tummarna!!
/LaCinna tror att hon precis hörde bästa Johan Johansson spela i bakgrunden på TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0