Ung och äldre, glad och schizo

Jag skulle på fest ikväll, men det satte magen stopp för. Lite sur blir man...

Jag var ute igår iallafall. Vi var på Handelsbaren. Det brukar vara en bra mångfald gällande ålder där. Igår var inte en sådan dag. 90% av barbesökarna var 19 år och såg ut att ha the time of their lives. Resten var 40 år, men iallafall några såg glada ut ändå.
Och så var det vi, Anna och jag. Mittemellanåldrade. Jag drucken, Anna nykter. Men glada vi också.
Av gårdagens iakttagelser att döma verkar det som om man kan vara glad vilken ålder man än befinner sig i. Eller så är det bara alkoholen som lurar en.
I vilket fall, här kommer en 35-åring. Hur glad han är får ni själva avgöra:
Rolig kille det där!
Hoppas ni har det bra en kväll som denna när vi fått en ny prins, hertig och riddare! Och hoppas att Viktoria får en trevlig natt!
/LaCinna ska försöka äta något nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0