Dagen efter midsommarafton...

...är jag inte så förvånande nog hyfsat bakis.
Man det var absolut värt det! Jag hade en underbar midsommar i trevliga och glada vänners och andra människors lag.
Och med god mat och dryck.
Precis som en midsommar ska vara.
Jag dansade runt midsommarstången för första gången på jättemånga år, och det har aldrig varit så kul som igår!
Trots att jag råkade trampa i en håla under "Små grodorna" och stuka foten. Igår sket jag i det, alkoholen är ju en bra smärtlindare (under tiden den verkar, då. Inte efteråt :-) ) Idag är det värre.
Fast fortfarande: det var det värt!
Ett stort tack till Jessica som drog ihop festen! Tack!!
Jag började dagen med att missa bussen jag skulle med, vilket gjorde att jag var tvungen att cykla. Det var en cykeltur på 1 mil på ett ungefär. Det var bara det att när jag cyklat en bit kom jag på att jag glömt några saker, och var tvungen att vända tillbaka.
Sedan cyklade jag fel två gånger.
Så det blev väl lite mer än en mil.
Och det var jävligt varmt att cykla.
Men jag kom dit, och jag hade fantastiskt trevligt.
Så åter: Det var helt klart värt det. Och det är väl ingen riktig fest utan missöden?
Hoppas ni mår bra idag! Eller om ni inte gör det; hoppas att det var värt det!
/LaCinna ska ligga på soffan, glo på TV och dricka cola idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0