Storken har landat

Idag har jag och Anna tagit bussen ut till Färlöv och hälsat på Lina.
Lina och sambon Anders blev för tre veckor sedan föräldrar till underbart söta lilla Alfred.
Han har fortfarande märken efter storkens bett.
Jag förstår inte varför de måste bita de stackars bebisarna så.
Och Lina är redan lika snygg som innan hon blev gravid. Hon måste ha bra gener.
Det var väldigt roligt att träffa dem!
Och hunden Herman och katten Harry.
De är fantastiskt söta de också.
Jag skulle fotat de alla men kameran kom inte med. :-(
Efter besöket i Färlöv åt jag middag hos päronen.
Och nu på kvällen har jag pratat i telefon med en väldigt sur man.
Han var faktiskt så sur att jag började skratta.
Ändå har han absolut ingen anledning att vara sur, det är bara trams.
Jag vet inte vad han håller på med.
Men underhållande var det i alla fall.
Imorrn har jag mycket att göra, så det blir tidigt i säng.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0