Spex och sånt

Spexet var väldigt roligt igår! Vääldigt roligt. Jag hade alldeles ont i musklerna i ansiktet sen.
Men det var det värt.
Det var lundaspexarna från Kristianstads nation som stod för det skojiga.
Min billiga kamera kunde tyvärr inte ta foton så att de blev bra inne på teatern.
Sedan gick jag och Anna på stan en stund.
Jag tog en öl. Och så åt vi langos.
Jag har inte ätit det sedan jag var liten. Nu vet jag varför.
Det var inte särskilt gott, faktiskt.
Men ölen var god! :-)
Anna försökte ta kort av mig, men jag blev inte bra på ett enda.
Min billiga kamera är hopplös :-)
Ikväll ska jag och Anna göra Åhus.
Jag är lite väck idag, skriver mer när jag är piggare lite senare idag.
/LaCinna behöver ta en nypa luft och skaffa en bättre kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0