Om att fånga en katt på bild

Idag lyckades jag äntligen få Tim att stå stilla några sekunder så att jag kunde fota hans öra.
Bilderna blev lite suddiga, det gäller att trycka av snabbt. Men han fastnade i alla fall.
Ser du hur grönt örat är?
Tatueringsfärg.
När jag lämnade Tim sa det att Tim skulle vara trött hela dagen, kvällen och eventuellt natten.
När jag hämtade Tim berättade de att han vaknat tidigare än han skulle,
så det höll på att tatuera örat när han han började vakna.
och när jag kommer hem är Tim pigg,
och leker konstant hela kvällen och natten.
Först i förmiddags lade han sig ner och vilade.
Han är inte riktigt normal.
Nu har Columba blivit sjuk.
Jag har ingen aning om vad det är.
Men hon jamar och piskar med svansen och vankar runt.
Och hon har kräkt mycket.
Nu kräker hon inte längre men fiser istället.
Jag misstänker att hon är lös i magen,
men hon vägrar gå på lådan utan vill ut och jag vill inte släppa ut henne.
Tycker att det är bättre att jag har koll på henne.
Så måste hon får hon väl bajsa inne då...
Stackars stackars lilla Lumba.
Jag hoppas att jag oroar mig i onödan.
Jag får vänta någon timme och se hur hon blir.
/LaCinna är jävligt nervös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0