Mycket planerande och grejande blir det...

Jennu, fast det stavas med tyskt y egentligen men det vet jag inte hur man får till, anmälde sig frivilligt att bli utmanad.
Det snyggaste hade ju varit om jag bara hade kunnat länka utan att hela adressen syns, men av någon anledning kan jag inte det. Eller, det är väl jag som inte gör rätt. Ska kolla upp det där!
Eller finns det någon som kan hjälpa mig?
Och när jag ändå är på gång: någon som vet varför jag inte kan hoppa över rader så jag får in lite luft i inläggen?
I vilket fall, trilla in till Jennu och se vad hon svarade! http://jennuslife.blogg.se/
Igår var en väldigt stressig dag, därav frånvaron av inlägg. Idag är också en väldigt stressig dag.
Jag har min 30-årsfest på lördag, och det är väldigt mycket som ska göras och förberedas inför den.
Igår var det leta recept, skriva lång inhandlingslista, plocka och färga bryn och fransar (och nej, jag plockade inte fransarna, bara färgade).
Och en hel del annat.
Sen, när jag halvdöd skulle sova, kom det någon dum fan och lekte med en traktor här utanför. Den körde fram och tillbaka, fram och tillbaka hela tiden. Och i en jävla fart.
Eller, det är bara en smal grusväg här utanför, så för att vara på en smal grusväg inne i ett bostadsområde var det en jävla fart.
Allt är ju relativt.
Jag hörde sen att den blivit stulen från en granne.
Idag ska jag cykla ner till byn med min cykel som det är punka på och inhandla det sista.
Och en saftsil.
Sedan ska jag hem och göra färdigt min flädersaft.
Efter det blir det en cykeltur till päronen för att förbereda vad som kan förberedas idag.
Bland annat ska jag göra två olika sorters potatissallad.
Så det är lite stress idag också.
Och imorrn på dan blir det stress.
Men sen på kvällen, då jävlar.
Då kommer lön för mödan!
Då ska jag umgås med de bästaste människorna och äta mat som förhoppningsvis är god och dricka goda alkoholhaltiga drycker och bara ha väldigt, väldigt kul!!!
Allt kommer vara värt det!
Nu måste jag verkligen springa!
Ha en kanonfredag!!!
puss&kram
/LaCinna hade allra helst velat kunna trolla

Kommentarer
Postat av: Jennü

Tack så mycket, mina svar dyker nog upp i morgon beroende på väder=)

2010-07-10 @ 00:29:36
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0