Jag, en misantrop

Idag är det en upptagen dag.
Förmiddagen har ägnats åt att ringa en massa tråkiga samtal för att försöka ordna upp livsituationen lite grann så att inte allt går helt åt helvete.
Nu ska jag ut och målartvätta balkongen så att jag kan börja måla räcket på den. Golvet ska inte målas, men det är täckt av mossa som blir glashalt när det regnar så det måste tvättas ändå.
I eftermiddag ska jag, mamma och pappa käka middag hos systers svärföräldrar, och sedan vidare till teatern i Yngsjö.
Vi ska titta på Misantropen, som fått lysande kritik så långt jag har läst.
Läs mer om: Misantropen - sommarteater i Yngsjö.
Jag hoppas att jag går och lägger mig med ett leende på läpparna.
Och denna gången SKA kameran med!
/LaCinna ser ljust på framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0