Om fredagsmys, förväntan och utmattning

Men Annika, jag vet inte hur man gör texten större ju!
Visa mig då! :-)

Ikväll ska jag hem till härliga Kanella och ha en myskväll!
Det ska bli väldigt trevligt.

Jag har precis varit ute på en långpromenad. Så halt det är! Jag bara halkar runt hela tiden.
Den lilla sanden de lägger ut hjälper ju inte alls.
En av dessa dagar kommer gravitationen bevisa för mig att den fortfarande lever och kickar :-)

Jag är sjukskriven för utmattning igen. Just som terminen börjar.
Det är inte alls bra.
Jag bara hoppas på att tre veckor ska vara nog, annars har jag stora problem.
Läkaren säger att risken finns att jag måste ta studieuppehåll denna våren, men det går inte.
Då sabbar jag hela utbildningen, eftersom kurserna jag har kvar bara går vissa terminer.
Jaja, det där ordnar väl sig.
Som mamma brukar säga: det ordnar sig med skridsko bara det blir is.
Och is har vi ju uppenbarligen och helt tydligt mycket av!

Om två veckor ska jag till Linköping! Det ser jag fram emot som fan!
Jag är väldigt förväntansfull.
Och hoppas att ingen ska bli besviken.

Nu är jag trött och ska vila lite.

P&K
                               /LaCinna är ute på hal is

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vet ju inte hur man gör!!

Love you!

2010-01-27 @ 20:30:52
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0