Wii!!! Göteborg!!!

Wii, jag ska till Göteborg och hälsa på Sofi imorrn! Som jag väntat! Och jag har köpt ett eget Wii!
Därav början, jag försökte vara lite vitsig på nåt sätt.

Jag har en sjuk huvudvärk så detta blir inte mycket.

Johanna kommer in för att spela MarioKart runt sex, sen ska vi titta på Idol. Så det hade varit fint om skallevärken kunde släppa...

Jag har äntligen fått besked om ersättningen från försäkringsbolaget för endometriosen. Jag får så pass mycket att jag kan betala av mina skulder och köpa en laptop. Och lite till som ska sparas. Det va bra! Skönt att slippa gå och vänta. Jag är glad.

Nej fy fan vad det här blir tråkigt och oengagerat. Jag lägger ner. Återkommer.

Puss
                     /LaCinna måste nog lägga sig ner och vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0