Oskuld

Det här är första gången jag skriver en blogg. Men något måste göras och tiden finns nu.

Jag har bara ingen aning om var jag ska börja.

Idag har jag en slappedag. Håller på o försöker få mig till att städa, eftersom jag får långväga besök imorrn. Så småningom blir det städat, det vet jag!!!
På fredag måste jag tyvärr jobba.
Och på lördag ska jag ha tjejfest här hemma. En grill e inblandad i det hela. Och sent på kvällen ska vi ut. Detta planerades igår. Så nu undrar jag bara:
Hur FAN tänkte jag nu?! Jag går ju på antibiotika efter hundbettet och får inte dricka nån jä**a sprit.
Det va dumt.
Och ja, mina föräldrars förut lufsiga långhåriga hund, den ene, var hos hundfrissan igår och blev korthårig och mycket stilig. Problemet var bara att den andra hunden morrade och skällde på honom när han fick se honom. Och katten fräste. Välkommen hem!!
Den ena katten var oxå hos hundfrissan, fast jag antar att hon rimligtvis måste varit kattfrissa just då. Det är en perser och han blir väldigt varm i sommarvärmen om han måste släpa runt på all päls.
Själv låter jag mina katter behålla sin päls, den e för snygg på dem båda för att falla för rakapparaten. De e helt eniga med mig: Vill man va fin får man lida pin! Dessutom finns det något som heter skugga! ;-)
I alla fall.
Nu vet jag inte mer.
Man måste mjukstarta.

Kärlek & Revolution, kamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0