Torsdagsmys

Jorå se ni, han dök faktiskt upp. Imre. Vi glodde på film och myste. Sen myste vi mer i sängen. Det är märkligt, det är åtta år sen jag såg honom sist men han såg ut precis som sist, vad jag kommer ihåg, och han var precis som sist.
Han sa att han skulle komma tillbaka ikväll, när han fixat och trixat och tagit några öl med några kompisar i Malmö.
Jag misstänkte att han inte skulle komma, just på grund av ölen, och det fick jag rätt i. Han ringde och sa att han hoppar det ikväll och kommer imorrn istället. Det känns bra, jag är trött.
Sen återstår det att se om han verkligen kommer imorrn också, som sagt han var precis som förut. Och det kan betyda att opålitligheten är kvar där än.
Men jag ska inte fälla än! Jag ger honom en chans eller två först. Jag är bara lite sunt skeptisk ;-).

Jag brukar aldrig titta på film, det blir aldrig så. Men nu har jag sett två filmer på mindre än ett dygn. Anger management och Cool men. Båda två var bra. Cool men var förmodligen bäst av dem, tror jag. Den fick jag låna av grannarna som hade hyrt den igår. Bra med grannar som hyr film! :-)

Så, nu orkar jag inte mer igen. Pussar o kramar på er som läser det här, resten av er får vara utan.

    /LaCinna softar nöjd i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0