Sympati tack! =)

Tittade på Michael Jacksons minnesstund. Otroligt vackert och värdigt.
Men en sak gör mig förbannad: alla dessa stora ord och fördömanden över de övergrepp som herr Jackson utsattes för under de senaste åren, VAR FAN VAR DE NÄR HAN LEVDE??? Och att ge honom en plankett eller diplom eller vad det nu skulle förställa, vad fan gör det honom för gott nu? I´m sorry, but you´re a little late!
Jag hoppas bara att Jackson sitter på en jävligt bra plats nånstans och kan se alltihopa.
Ulf Sturesson hade en hit för 10 år sen där han sjöng:

" Jag hoppas att vi kan ses, på en annan och bättre plats
i nån trevlig liten bar
Vi kan sätta oss vid ett bord, och skratta åt alltihop
ja jag hoppas du har det bra

Och vädret här är bra, det var något jag ville säja
men jag glömde vad det var
Det var säkert inget viktigt, bara nåt jag aldrig sa"

Johanna kom in och tittade på minnesstunden med mig. Och för att tycka lite synd om mig. Tack Johanna!
Alla sympatier är välkomna, bara så ni vet! ;) 

  /LaCinna tänker försöka somna ifrån smärtan typ nu

Kommentarer
Postat av: Annika

vaddå dissar din blogg?

Jag är här inne varje dag för tusan!

2009-07-09 @ 19:35:10
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0