Plötsligt i Vinslöv...

Luften står still och huvudet står still.

Va hos storebrossan och hans familj i Vinslöv igår och grillade och åt jordgubbar och glass. Det var väldigt trevligt. Fick två presenter som kompensation för att deras hund bet mig på midsommarafton. Ett halsband och ett puss&kram-örngott. Det va fint. Och snällt.

Nu har jag läst ut sista delen av millenium-triologin oxå. Det känns lite tomt. Man vet att en bok är bra när man saknar den så fort man slagit ihop pärmen för sista gången.

Jag ska cykla hem till mamma och pappa strax. Hundarna står själva i värmen och behöver få komma ut i skuggan. I kväll ska jag hjälpa dem måla trappräckena.

Väldigt fåordigt idag. Livet är fåordigt ibland.

Drick ordentligt i värmen

/LaCinna är lite suddig i kanterna


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja visst! LaCinna... jag hade glömt det namnet ju!

Love you

2009-07-05 @ 23:06:35
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0