Mitt i nassen

Sitter hemma hos Linda i Uppsala, vi har varit ute och klubbat. Det var nog inte riktigt meningen, meningen var gott käk och ett par öl. Men. Det blev alltså nattklubb också till nu.
Och jag är lugnad och läkt.
Jag har inte dräglat över män på vääääldigt länge. Har inte sett någon som varit värd det. Och varit lite orolig över att jag börjar bli en bitter gammal nucka.
Men ikväll. Jävlar vad jag har dräglat!
Jag lider av uttorkning nu bara för det, så mycket har jag dräglat. Så nu är det säkert: jag är frisk. Det finns bara inga män värda att spana på i skithålan k-stad. Inga som visar sig i alla fall.

Nu tänker jag käka!

puss o kram fram till imorrn, för vidare och utförligare rapport
                  /LaCinna kommer somna med vackra bilder på näthinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0