Dagen innan semestern!

Farväl god vänner, ty nu lämnar jag södra Sverige.
Snart, om ett halvt dygn knappt. =D

Den största spänningen över resan ligger i hur det kommer gå för katterna här hemma.
De ska bo med syster-yster med fru i mammas och pappas hus... och fyra andra katter och två små hundar. Jag vet inte om det kommer fungera.
Som tur är har jag en väldigt trevlig och bra nödlösning och granne. Hon har lovat att passa dem om det inte fungerar. Oavsett om hjälpen kommer behövas eller ej - vilket jag hoppas att den inte gör - är jag väldigt tacksam över att hon ställer upp. Det är guld värt att veta att det finns ett andra alternativ om det blir kaos. Tack Johanna!!!!! O puss o kram hela dan =D.

Jag var i Malmö igår och köpte tallrikar i fösledagspresent till Elise (syrrans fru). Och så hälsade jag på Anna. Det var väldigt trevligt, som alltid med Anna. Men tiden går ju alldeles för fort. Man kommer dit, hälsar på hundarna och plötsligt måste man springa till bussen. Det är synd att vi inte kan träffas oftare, vi är så jä*la lika och jag älskar att umgås med henne. Nu hjälpte det inte riktigt att springa denna gången, jag missade bussen och därmed tåget ändå. Tur för mig att jag har nåt otroligt snälla föräldrar som ställde upp och kom och hämtade mig vid tåget inne i Kristianstad ett på natten.
Annas sambo var lika snuskig som vanligt. Där har ingenting förändrats, och lär väl inte göra heller ;-). 

För övrigt kan jag berätta att tallrikarna uppskattades! 

Såg på fc att min rumskompis från malmö ska gifta sig... för andra gången. Hon är 29.

Ja, well.

Nu måste jag nog sova, ska upp med tuppen... nästan.
 Jag ska försöka akriva så ofta som möjligt under resan genom knappt halva Sverige.

Många pussar & kramar & LaCinna e snart tillbaka


Kommentarer
Postat av: Annika

Ha en underbar semester men glöm inte att uppdatera, gärna bilder också!

Löv ya!

2009-07-13 @ 15:03:21
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0