Spöktimmen

En liten snabb rapport innan jag hoppas i kojs.

Min urinvägsinfektion är mycket bättre ni, för er som undrar. Antibiotika is a beutiful thing... :)

Jag har pluggat en massa idag. Det va som fan att det funka! Nu kan jag somna något nöjdare.

Imorrn är det fika med long-time-no-see-Elin. Ska bli trevligt!
Sen ska jag hem och fortsätta plugga. Tänkte va färdig med arbetet senast onsdag. Det är fyra romaner som ska läsas och sen ska det skrivas tankar om romanerna, två sidor per roman. Så 1000 sidors läsning och  8 sidor skriva sammanlagt alltså. Men jag vill ha det gjort och inskickat så jag bara kan skita i det sen och slappna av resten av sjukskrivningen.

Det är nog för nu.
 
                /LaCinna dagdrömmer fortfarande om hur ett liv med en golfsnobb skulle se ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0