Tandläkare - ett nödvändigt ont

Oj, jag har bestämt kommit bort från tatueringstemat i festyran.
Jag kommer lägga in foton på några av mina egna tatueringar så fort som möjligt, ska bara hitta någon som är villig att fota dem. Det är lite svårt att göra själv.
Idag ska jag till tandläkaren. Alldeles strax, faktiskt. Hatar att gå till tandläkaren.
tand2
Det var något mer jag hade på hjärtat men jag kommer faktiskt inte ihåg vad nu.
Jag får återkomma om det.
/LaCinna undrar varför jag inte kan hoppa över rader så det blir lite mer luft i inläggen

Kommentarer
Postat av: Anna

hatar tandläkaren .. har varit dära 20 gånger sen förra sommaren dels för min tandställning går sönder hela tiden men också kontroll tider. Jobbigt!

2010-06-28 @ 12:57:18
URL: http://enaningefterbliven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0