En kväll hos Annika och Daniel...

...kan man få se väldigt spännande filmer (som de filmat själv såklart) och väldigt fina foton.
Daniel är en hejare till fotograf! Jag tror att de hade kunnat sälja en del bilder, faktiskt.
Igår bytte han dock inriktning och fotade mina tatueringar. Fast min kamera la av, så han fick använda deras. Men de kommer att läggas upp så fort Annika mejlat de till mig (de samarbetar bra, Annika och Daniel, Daniel fotar och Annika skickar).
Igår tittade vi på foton och filmer som de spelat in när de varit ute i naturen och härjat. Och på en del tokiga upptåg de haft för sig. Jag satt som klistrad i soffan. Och fy fan vad djur är vackra! Man blir alldeles varm i hjärtat!
Ikväll ska jag nog ta en sväng till hem till Annika och Daniel igen. Sedan ska jag hem och duscha och sen träffa min snygga sommarflört Björn som jag träffade förra sommaren. Eller, han är ju inte bara snygg, han är smart och rolig och trevlig också. Och jävligt duktig på golf. Om det är en merit eller inte kan man ju diskutera, men det är härligt med begåvade människor i alla fall.
Nu ska jag vila!
puss & kram /LaCinna

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är underbar! löv you!

2010-06-30 @ 22:16:04
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

Ska maila dom till dig nu :)

2010-07-01 @ 20:12:53
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0