30-årsfest ett halvår för sent

Det har varit några upptagna dagar nu, så det har inte blivit något inlägg.
Men nu kommer det i alla fall!
Festen i lördags blev bra.
Trevliga människor och lagom med dricka åt dem som ville dricka (fast rätt många avstod).
Och maten blev nog faktiskt rätt bra.
Glassen jag gjorde till de intoleranta blev helt fantastiskt god! Den måste göras igen.
Och så fick jag fina presenter.
Här kommer de:
Det är en Absolut Vodka Rock edition-flaska, och den kommer stanna i mitt hem tills den dag jag viker hädan!
I löööv it. Den fick jag av Annika och Daniel.
Fast redan i vintras, när jag fyllde år på riktigt alltså.
Många presenter med döskallar blev det.
Två kuddar och två block från kusin Ingela med familj.
En burk honung och pengar från systers frus föräldrar.
Och en Ed Hardy-fickplunta av Anna
Här är pluntan i närbild. Fin va?!
Jag fick pengar från moster Gertrud också.
Jag fick så klart presenter i vintras på min födelsedag, men de bilderna kommer en annan dag.
Så här glad var mitt kusinbarn Sophie
Så här fina var Anna och Annika
Fler foton från festen kommer sen, men jag var dålig på att fota igen så jag måste sno från andra.
Det slår mig att det finns ont om foton av mig i bloggen.
Jag ska fixa det också en dag.
Nu ska jag på dubbel 50-årsfest.
På stranden.
Jag ämnar bada i havet.
/LaCinna ser fram emot ett svalkande dopp.

Kommentarer
Postat av: Annika

Glöm inte glasen ;)

2010-07-15 @ 21:47:23
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0