Så som man vill att en sommarkväll ska vara

I lördags va det tjejfest i min trädgård. Vi grillade baconinlindad hälleflundra, nypotatis och kall limesås. Till efterrätt blev det jordgubbar med glass, mörk choklad och pistagenötter. MUMS!

När jag berättade för Annika att jag skulle ha fest säger hon: "Med vilka vänner då?". Med ett tonfall som att hon tvivalde på att jag har några kompisar alls ;-). Schysst.

Alla i trädgården.

Här sitter vi i trädgården, från höger: Anna, Jessica, Lina, Emma, Anna, Kanella

Sen va det dags gör karaoke såklart!!
Vi tävlade i två lag. Jag, Anna och Emma i det blå laget, och Anna, Lina, Kanella och Jessica i det röda laget. Sjukt kul!

Emma och Anna sjunger

Emma och Anna sjunger iväg.

Lina, Kanella och Jessica

Nu är det Lina och Kanella som sprider glädje...

Jessica och jag

...och så Jessica och jag.

Det blåa laget vann

Vadå vilka vann? Självklart vann det blåa laget båda gångerna! Vi spöade skiten ur dem *evilskratt*

Och sen drog vi till den nya nattklubben vid kantarellen i Åhus. Alldeles smockat va det där...av 18-åriga brats eller möjligtvis wannabe brats. Nästa gång går jag någon annan stans!

Runt halv två åkte jag och Lina hem. Vi bröt mot tre lagar på vägen hem, lagar som man ständigt bröt mot när man var yngre och aldrig tänkte på över huvud taget, det liksom kom naturligt då. Och vi kände oss jättebusiga!! :-)

Well well, en exeptionellt trevlig kväll!!
Och tacka gudarna för digitalkameran!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0