Boys will be boys

Jag e helt väck i skallen idag. Har tagit mycket smärtstillande, kan vara det.
Ett gammalt strul som jag inte sett på 8 år ringde och frågade om han fick komma hit ikväll lite spontant sådär. Glo på film o sådär. Jag föreslog en annan dag, och hans respons blir: "Men jag känner mig snygg idag!". Ja, well, vad säger man? Vi får se om han kommer, han var inte särskilt pålitlig då och jag har en känsla av att han inte är särskilt pålitlig nu heller. Vissa pojkar förblir pojkar.

För övrigt tog jag en cykeltur till mina föräldrar i morse och käkade frukost där istället för hemma. Och det slår mig just nu att jag glömt lägga in osten jag fick av dem i kylen. FAN! Det var i alla fall en trevlig cykeltur.

Nu orkar jag inte med.

      /LaCinna är inte riktigt här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0