AjAjAj nåt så in i helvete!

Idag va jag på sjukhuset och hälsade på reumatologen. Hon är väldigt trevlig, men hon stack sönder båda mina fötter. Med kortisoninjektioner, alltså. Nu måste jag krypa fram i 1,5 dygn på ett ungefär si sådär. För man får inte belasta fötterna när man fått kortison i dem, och i vilket fall går det inte för det gör så jääävla ont.
Fast innan dess va jag och tränade. Det är lite tråkigt att träna i värmen. Eller, man blir seg. Men man kan ju inte bara träna på vintern, hur skulle det se ut?

Igår va jag och Johanna ute i trädgården och slet ont igen. Vi skulle nog bara vara ute en stund, sen tittar Johanna på klockan och konstaterar att hon är halv sju! Det börjar bli en dålig vana det här, att arbeta med trädgården :). Sen käkade vi fisk och rotfruktsgratäng, jag drack en öl eller två. Det var en trevlig kväll!!

Jag har tagit starka smärtstillande och är blurrig i huvudet, därför kommer jag inte ihåg något mer som har hänt. Kanske gör jag det en annan dag eller nåt. Eller så är det inte så viktigt... :)

Med kärlek till alla jag tycker om! Puss puss!

      /LaCinna tar en promenad i lulllullskogen


Kommentarer
Postat av: Annika

Aaaa... tycker synd om dig och hoppas att det är bättre nu!

2009-07-08 @ 19:16:17
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0