Absolut ingenting egentligen

Idag fika jag med Elin.
Och Annika ringde under fikan, de är hemma igen! Safe and sound verkar det som.
Sen åkte jag hem och sov för länge.
Sen har jag pluggat lite. Det går trögt i starten, tar sin lilla tid. Men det känns också skönt kreativt, det jag gör nu.

Jag har missat en sak, kom jag på när jag läste gårdagens blogg.
Jag har ju glömt berätta att Björn är en sån där golffantast som har 3 i handicap. Och att han är väääldigt snobbig. Och nu undrar folk som känner mig hur fan jag kunde falla för en sådan kille... och det gör jag med.
Han är säkert moderat också. Jag frågade och fick ett tveksamt nej och ett pillemariskt leende. Jag tror att han ljög. 
I alla fall, därav gårdagens golfsnobb. Så undrar ingen.

Jag ska upp tidigt imorrn och träna, så nu måste jag sova.
Må Gudarna vandra med er till drömmarnas land

       /LaCinna känner sig hög

Kommentarer
Postat av: Grannen

Hehe du e lika bra på o uppdatera som ja!!

2009-08-23 @ 09:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0