Sköna söndag

Nu är jag jättedålig på att skriva igen, jag vet.
Det händer inte så mycket spännande, bara.
Och det blåser bruna vindar över Sverige, det tar andan ur mig lite ärligt talat.
Och så händer det inte så mycket, som sagt.
Fikade med Asima i fredags.
Igår vad jag på fest. Det var väldigt trevligt!
Hela festen var fylld av trevliga människor.
Sen åkte vi till Teaterbaren, det var 30+ där.
Det var väl kanske sådär.
Jag vet inte riktigt varför, men jag tappade festhumöret.
Peter Siepen var DJ, och han var i och för sig väldigt bra.
Musiken var bra, och han var väldigt rolig.
Och roligt klädd, naturligtvis.
Synd att jag inte tänkte på att ta ett kort på honom.
Men vilken jävla kropp mannen har!
Han sa att han är 47.
Han ser ut som 23 när man tittar på kroppen.
En vältränad 23-åring, alltså.
Helt sjukt!
Sen var det en kille jag hängde med större delen av kvällen som började uttrycka samma åsikter som SD gick till val på.
Då tappade jag de lilla intresset för fest jag hade kvar och åkte hem.
Han var så jävla trevlig,
så kommer han med sån dynga.
Jaja.
Sånt är livet.
Om en stund ska jag ner till havet och promenera.
Skönt med frisk luft när man är lite bakis.
Japp,
så spännande saker händer här.
Som sagt.
Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0