När gudar är på gott humör...

...är det jävligt bra!
jag ska på ett väääldigt viktigt möte idag. Det är bara det att jag var övertygad om att det var imorrn.
Så för en timme sedan ringer kvinnan jag ska på möte hos och säger:
-Du ska ju på möte till mig idag, och jag kom på att jag nog glömt säga vad du ska ha med dig.
-Idag???
Fy tusan vilken tur man har ibland!
Kanske var det någon gud på gott humör som ville kompensera mig lite, jag vet inte.
Men jag vet att någon log mot mig.
Aldrig, aldrig ska jag glömma det här!
Shiva
/LaCinna har fortfarande hjärtklappning och är evigt tacksam

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad har jag nu missat?

2010-07-06 @ 18:04:07
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Maya

Vilken tur att hon ringde, tror gudarna är på din sida :)

Ha en fin fin dag!

/Maya

2010-07-07 @ 07:27:48
URL: http://mayashideout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0