Förlåt...

...förlåt förlåt
Det har varit lite att göra de här senaste dagarna,
och så har jag inte mått bra heller så när jag inte varit upptagen har jag sovit.
Idag var jag med Anna och hennes familj på Strandhugget, det var irländsk folkmusik-kväll. Ett härligt band från Göteborg. Väldigt trevligt.
De här sommarkvällarna är det bästa Gud givit oss. Tycker jag. Typ.
Imorrn ska jag på utflykt. Med Anna.
Ska försöka hinna och orka skriva ett inlägg när jag kommer hem.
Och på lördag är det visfestival här i Åhus. Yey!!!! Gratis. Yey!!!
Favvisen Caj Karlsson, och så Jack Wreesvijk, Cajsa-Stina Åkerström och några till.
Herr Karlsson
Herr Wreesvijk Jr
Blog Image
Vilken dag det kommer bli! Och fint väder, säger väderrapporten. Yay!!!
Jag lovar att försöka återkomma imorrn!
God natt önskar jag er alla
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0