Jag önskar mig all lycka jag är värd (alltså väldigt mycket) :-D

Jag hade en väldigt trevlig nyårsafton med Annika, Daniel och Micke.
Vi åt gott, drack gott, tittade på Mr och Mrs Majaks bröllopsfilm, spelade Rockband (jag sjöng naturligtvis, annars hade vi aldrig kommit igenom en enda låt) och något krigsspel och pratade.
Klockan 4 på morgonen cyklade jag hem i typ -12 grader. Fy fan, det var nog både min jobbigaste och kallaste cykeltur någonsin.
Jag är för trött för att gå närmare in på kvällen och natten än så. Men som sagt: en väldigt lyckad nyårsafton. Som den ju blir när du umgås med människor du älskar.

Eftersom jag är så trött och inte orkar skriva med ska jag istället försöka lägga in en passande låt (som Annika lärde mig igår)




Önskar er ett lyckligt nytt år!
                                                Puss och kram
                                                                        /LaCinna tar en lugn och skön början på året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0