När simbassängen är folktom undrar man vad det är för fel på den

Oj, nu var det några dagar sedan jag skrev. Igen.

Fast inte så mycket har hänt.

Veronica och Elise var här i lördags. Vi gjorde marmelad som brändes vid och totalförstördes. Under tiden vi gjorde marmeladen som totalförstördes åt vi Taco´s. Det har troligen påverkat utgången av marmeladen.
Sedan tittade vi på film, men inte på bio som utlovat. Tyvärr.
Vi tittade på Men in Black II istället. Och den var underhållande.

Igår var jag hos mamma och pappa och busade med deras luffsiga hundar och åt en väldigt god fläskfilégryta. MUMS!

Jag har funderat på att åka och hälsa på Lisette idag. Vi ses ju aldrig.
Men så hade jag bestämt med Anna att vi skulle titta på Caj och hans demoner ikväll,
och jag orkar inte med så mycket saker nu (jag är ju inte sjukskriven för att jag är pigg).
Så jag bestämde mig för att skjuta upp besöket till Lisette lite till.
Så hör Anna av sig och ställer in kvällens filmtittande. Hon har tydligen feber.

Jag var och simmade idag.
I en i övrigt helt tom bassäng.
De enda som befann sig i närheten av bassängen var män som höll på att bygga upp läktare inför JSM.
Men det gick bra ändå!
Det kändes skumt att ha en hel bassäng för sig själv, bara.

Sedan gick jag och köpte en öl, som ligger på kylning i frysen.
Så istället för den inplanerade filmkvällen blir det en stilla kväll med en kall öl. Vilket lockar det också.

Imorgon ska jag slinga håret och plocka bryn och lite sådant.
På onsdag blir det styrketräning och besök hos bästa doktorn.
På torsdag åker jag till Linköping för att på fredag fortsätta färden upp till farmor!

Mycket planer alltså. Mycket bra planer. Det blir en bra vecka det här! :-)

Nu känner jag mig tråkig och ska sluta.

                                               P&K
                                                    LaCinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0