Hej, jag heter Tim!

Och jag har sett att matte skrivit lite om mig tidigare.
Tim
Bland annat hävdade hon att hon lyckats lura i mig att jag är en cirkuselefant.
Jag vet väl att jag inte är nån jävla cirkuselefant!
Men man gör ju vad man måste göra för att hålla matte på gott humör!
Fan, vad grinig hon kan vara ibland.
Går jag på diskbänken blir hon sur,
hoppar jag på TV:n blir hon sur,
biter jag henne i tårna när hon sover blir hon sur,
biter jag henne i ansiktet blir hon sur...
hon blir fan sur för allt!
Förutom när jag leker cirkuselefant.
Så vad ska en katt göra?
Det är ju bara att låtsats på för husfridens skull.
Idag har matte knappt varit hemma någonting,
och den stund hon var hemma sov hon mest.
Och min sidekick, Columba
(som by the way är gigantisk och sur hon också)
har varit ute mest hela dagen.
Och här sitter jag
instängd i en stökig lägenhet
och förväntas roa mig själv.
Och så skäller matte för att jag gjort just det,
roat mig själv,
och bitit sönder lite saker.
Om du är så jävla rädd om dina saker:
plocka undan dem då surtant!
Ibland när matte är hemma får jag gå ut på balkongen.
Balkongen!
Columba får ju vara ute precis som hon vill.
Och sen kommer hon in och berättar hur kul det var ute.
Nej, fy fan.
Nej, nu ska matte sova så nu måste jag tänka ut något bus att hitta på.
Har ni nåt tips på bra bus så säg till!
Ett litet bit i kinden i största vänlighet
/Tim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0