Catfight

Jag har inte tid att skriva så mycket,
är jättetrött och måste sova.
Men detta måste berättas:
för en stund sedan var jag i slagsmål med en iller
(matte berättade att den hette så).
Jag skulle bara titta på den, egentligen.
Och nosa lite.
Men det uppskattades tydligen inte.
Iller
Matte har varit borta jättelänge,
många dagar
(fredag och lördag, mattes anm.)
Så jag bet henne i tårna hela natten
som hämnd för att hon lämnade oss ensamma utan gos så länge.
Gammelmatte och gammelhusse kom och gav oss mat,
då gosade de med mig lite i alla fall.
Matte hade i alla fall trevligt i Malmö.
Hon får själv berätta imorrn,
för jag fattar inte vad hon snackar om.
Godnattpuss!
/Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0