Så vi ses igen?

Trots att det inte är 1 månad sedan jag skrev tänker jag skriva igen.

Dejten jag skulle på ikväll blev inställd, göteborgaren ska få besök av polare från goa Götet.
Så vi träffades igår istället.
Jag skulle nog påstå att det var en lyckad dejt. Han är trevlig och charmig och lätt att prata med. Och där finns nån skön kemi där, tror jag.
Det blir åtminstone en dejt till.
Vi ska titta på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Sedan tänker jag tvinga honom att titta på en film som Annika rekommenderat, True American Crime tror jag att hon sa att den hette.

Lektionen igår gick väldigt bra. Alla elever förstod alla instruktioner. Och jag fick dem att skratta en del. Det känns bra, att de inte ser mig som en tråknisse. Det vill man inte, även om det är engelska man undervisar i. De var väldigt söta.
Två elever började fnissa under lektionen. Jag frågade på skämt om det var mig det var något fel på, om jag hade något mellan tänderna eller så. Jag bara skojade. Herregud, det är tonårs-tjejer, de fnissar.
Efter lektionen kommer de fram till mig och ber om ursäkt för att de skrattade, och bedyrade att det inte var mig de skrattat åt. Deras magar hade kurrat väldigt högt i stämmor, det var det som hade varit roligt. Hur sött är det inte att de bryr sig om att komma fram och be om ursäkt och förklara? Inte för att det hade behövts. Men det var sjukt sött.

Idag var jag inne i stan och plockade brynen. Då råkade jag springa på en snygg klänning som jag spontant bestämde mig för att prova. Fy fan vad bra den satt på mig! Så jag köpte den, jag var tvungen. Och jag är jävligt nöjd.  

Imorgon ska jag och Lina gå och titta och lyssna på Winnerbäck. Ska bli väldigt kul! Hoppas han är värd 400 spänn. Då ska jag ha min nya klänning.

Sedan vill jag bara avsluta med att tacka för alla komplimanger jag får för min blogg. Jag är glad att ni tycker att den är bra. Det värmer hjärtat. 
 
Pussar!
           /LaCinna är en nöjd liten prick idag (och en massa andra dagar också för den delen)

Kommentarer
Postat av: Annika

Dejten får vi ta per telefon!

2009-11-22 @ 14:28:23
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0