Jo Annika, det är verkligen dags nu!!

Det är väl helt fantastiskt att det ska vara så svårt att uppdatera bloggen med jämna mellanrum som inte är allt för stora!

Nu är jag mer eller mindre helt frisk!
Men efter som fan i skolan. Det ordnar sig på något sätt. Jag har skjutit upp inlämning av två av uppsatserna, sen tar jag en sak i taget.
Fick mail från grammatikläraren Kris idag angående resultatet av översättningstentan. 65 poäng av 80 möjliga. Jag tror att jag är rätt nöjd med det.

☆☆☆

Anna, Emma och Lina var här förra lördagen på Halloweenfest. Fast ingen av dem klädde ut sig. Nu sa jag inte säga för mycket kanske, själv var jag utklädd till dödssynden Lust och man kan ju faktiskt hävda att jag inte såg särskilt utklädd ut. Jag hade en svart väldigt urringad klänning, svarta knähöga stövlar och ferrari-rött läppstift.
Het var jag i alla fall. ;-)
Jag och Anna åkte in till Black Tooth Grin senare på kvällen, Emma och Lina åkte hem.
När jag och Anna skulle gå ut från BTG och ta bussen hem ställde sig en kille i vägen för mig och sa jävligt kaxigt:
- Var tror du att du ska gå med den urringningen?
Och så fortsatte han så, jag kommer inte ihåg vad han sa men han tyckte själv att han var väldigt rolig iallafall.
Tills jag sa:
- Du är Kanellas kompis, eller hur?
Hans leende försvann snabbt. hahahaha *evilskratt*
Vi pratade lite sen, han var både trevlig och rolig. Innan jag gick bad han om ursäkt för hur han sagt i början av samtalet. Jag behövde ingen ursäkt, går man ut med en sådan urringning är det saker man får ta, ärligt talat. Man får inte vara en idiot.
Poängen är den här: hade det inte visat sig att jag var en kompis kompis hade han ALDRIG bett om ursäkt. Då hade han tyckt att det var helt ok, vilket han uppenbarligen kände att det inte var nu när det var Kanellas kompis.
Det är intressant, det är bara det jag säger.

En man från Ludvika skrev till mig på FB och ville att vi skulle träffas i helgen, han vill lära känna mig sa han. Jag tror Ludvika ligger i Dalarna. Skulle vi mötas på halva vägen så där över dan eller? hahaha, vilka jävla puckon det finns. 

Columba ligger brevid och vill ha lite quality-time, så det ska hon få nu. 

pussar! 

Kommentarer
Postat av: Annika

Jo det var VERKLIGEN på tiden att du uppdaterade!

Fortsätt så!

2009-11-08 @ 17:57:52
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

Award hos oss som du ska göra som vi fick av Maya

Kram

2009-11-09 @ 20:10:11
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0