Jag säger ingenting, så har jag ingenting sagt

Winnerbäck vara alltså väldigt bra i lördags!

Min dejt däremot dumpade mig hårt som fan i söndags. det är en lång historia och jag tänker inte dra allt här.
Men den går ut på att jag på skämt sa att alla män är likadana. Det var en jävligt känslig nerv.
Han jiddrade något om en fd. kollega som brukade säga att alla män är svin. Hon sa det på skämt, men menade det ändå, sa han. Senare blev hon en manshatare.
Så när jag skämtade om att alla män är likadana menade jag det bara inte, jag menade dessutom att alla män är svin och jag är en manshatare. Jag dömer ut alla män, och drar alla över en kam. Och en sådan tjej kan inte han dejta. Nähä. Jaha. Okej.
Vi snackar alltså om att gå väääldigt långt i sitt analyserande.
Frågan är väl vem det är som dömer ut?
Jag var väldigt upprörd då. Men jag skrattar nu.

Veckan har varit hektisk. Och handledaren tycker jag inte om. Eleverna däremot är fortfarande söta.
Fast idag är jag hemma och är sjuk. Det är trist för jag skulle ha en rolig lektion idag. Igår var jag på praktiken trots att jag hade feber, och upptäckte att det inte gjorde mig ett dugg friskare. Så idag är jag hemma för att se om det möjligtvis kan göra mig frisk.

Min mailadress har blivit kapad av nån idiothacker (säkert en man hahaha), så den skickar ut dumma mail till halv världen. Om ni får porrreklam eller nigeriabrav från mig: Det är inte jag!

Tråkigt inlägg det här. Men det är allt jag kan ge er nu.

pussar o kramar
                            /LaCinna skriver på en ny roman: "Kvinnor som hatar män" ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0