I höjd med Gagnef

Idag har resan gått vidare mot Dalarna och Siljansnäs till en stuga på en fäbodvall. Rapporter gör gällande att det inte finns lika mycket mygg där. Dalarna är otroligt vackert! Vi har just passerat Gagnef, strax söder om Siljan tror jag man kan säga. Jag tror jag skulle kunna bo här. En lös plan, kanske... Det var sjukt jobbigt att lämna farmor. Det är det alltid, men det blir svårare och svårare. Hon är väldigt gammal och blir inte yngre. Det värsta är att man vet att när vi åkt sitter hon där ensam i huset igen, vi är i alla fall tillsammans. Jag hoppas att farbror Lennart kommer till henne idag. Så, nu skriver jag mer senare. /LaCinna på väg någonstans mot en plan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0