Somliga straffar Gud meddetsamma...AJ!

Jag har fått urinvägsinfektion. Hur det gick till är ingen gåta.

Min mamma är så sjukt söt! Jag ringde henne i morse och bad henne köpa citroner åt mig, för att driva ut fula bakterier.
Hon kommer en stund senare med 2 kilo citroner, biskvier, lite choklad, middag, cola och melon. Kan man ha en bättre mamma? Så idag har jag druckit och kissat, druckit och kissat...och så har det hållt på.

Min härliga granne köpte ett paket cigg åt mig på vägen hem. Hon är den bästa grannen någonsin!

Kommer på att jag har det jävligt bra: jag har de bästa föräldrarna, de bästa kompisarna och den bästa grannen i hela världen!

Jag ska ju lägga upp bilder från semestern. Har inte pallat än. Men de kommer sen nån gång.

Nu har jag nog inte mer.

   /LaCinna undrar varför grannar har problem med katter som vistas utanför deras tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0