Ok, några bilder!

Jag börjar med några festbilder!

Så här såg jag ut när jag träffade Björn i lördags!





Och här hälsar jag på Linda i Uppsala!
Så här ser vi ut före alkoholen inmundigats. På en grekisk restaurang. Med mycket god mat.




Så här såg jag ut efter en halv flaska Rosévin. Här är vi på Flustret, en nattklubb i Uppsala.





Och så här såg vi ut efter ytterligare några drinkar:









Miró och Dali på Tivedens nationalpark




Tivedens nationalpark




På Tivedens nationalpark måste man klättra i berg om man vill komma någonstans... typ.
Jag är långt ifrån uppe, men se hur långt ner mamma är! Hon är den avlånga, svarta lilla pricken framför ett träd.




I den här timmerkojan sov jag när vi var i Dalarna. Folk som lånade kojan förr i tiden rispade in sina namn och årtalet, som en hälsning till ägaren. De flesta hälsningar är från 1800-talet! Dörrhålet var typ 1.40 högt. Var folk så korta då? ;-)





Jag badar i Siljan en morgon. Hundarna undrar hur dum jag egentligen är. Det var kallt som tusan!
Men Miró hoppade i plurret tillslut han också.




Farmor (93 år) och pappa i farmors kök.





Det här var en liten del av resan.
You ain´t seen nothing yet!

Pussar & kramar












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0